موفقیت های صادرات بیسکویت ایرانی به عراق و ویژگی های برتر محصولات

صادرات بیسکویت به عراق در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین صادرات بوده است. محصولات داخلی با بسته‌بندی‌ها و طعم‌های متنوع هر روز به بازار عرضه می‌شوند و به کشورهای دیگر نیز صادر می‌گردند.

محصولات صادراتی از کیفیت بالایی برخوردارند و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می‌شوند. بیسکویت از گذشته جزء کالاهای صادراتی ایران بوده است. کارخانجات معتبر کشور محصولات خود را به صورت بسته‌بندی شده به کشورهایی نظیر عراق صادر می‌کنند.

در ایران شرکت‌های بسیاری بیسکویت‌های صادراتی تولید می‌کنند و از بهترین مواد اولیه مرغوب برای تولیدات خود بهره می‌گیرند. کارخانجات تولید انواع بیسکویت در کشور تلاش می‌کنند تا بهترین محصولات را به بازار عرضه کنند. این کارخانه‌ها همچنین هر چند سال یک بار محصولی جدید با طعمی متفاوت روانه بازار می‌کنند تا به دست مشتریانشان برسد. از جمله طعم‌های معروف بیسکویت‌های ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– بیسکویت موزی

– بیسکویت نارگیلی

– بیسکویت پرتقالی

– بیسکویت سبوس‌دار

– بیسکویت آرد جو

– بیسکویت نسکافه‌ای

– بیسکویت شکلاتی

– بیسکویت کاکائویی

– بیسکویت رژیمی

– بیسکویت شیره خرما

– بیسکویت کنجدی

– بیسکویت مختلط

 

 

ویژگی‌های بهترین بیسکویت‌های ایرانی

بهترین بیسکویت‌های ایرانی دارای ویژگی‌های مشخصی هستند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. تولید شده توسط برندهای معتبر
  2. استفاده از مواد اولیه ارگانیک
  3. برخورداری از کیفیت بالا
  4. تازگی محصول
  5. رعایت استانداردهای بهداشتی و خوراکی

 

شما می‌توانید این نوع بیسکویت‌ها را با این مشخصات به صورت عمده از ما خریداری کنید. شرکت‌های تولیدکننده همواره تلاش می‌کنند تا محصولات خود را با استانداردهای بالا به فروش برسانند. دولت نیز نظارت دقیقی بر این صنعت دارد که باعث می‌شود بهترین محصول با کیفیت بالا به دست خریدار برسد.

 

بسته‌بندی بیسکویت صادراتی

یکی از نقاط ضعف صادرکنندگان ایرانی بسته‌بندی محصولات صادراتی است. بسته‌بندی محصولات خوراکی مانند بیسکویت باید علاوه بر حفظ کیفیت و تازگی محصول، زیبا و شکیل باشد تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند. بنابراین، بسته‌بندی بیسکویت صادراتی اهمیت زیادی دارد. برای صادرات به صورت فله بیسکویت‌ها در وزن‌های ۹۰۰ گرم تا ۵۰۰۰ گرم تولید و عرضه می‌شوند. امکان تولید بیسکویت به صورت سفارشی نیز برای خریداران محترم وجود دارد.

 

 

صادرات بیسکویت به عراق

عراقی‌ها علاقه بسیاری به بیسکویت‌های ایرانی دارند و انواع بیسکویت‌های ایرانی از بهترین محصولات صادراتی به عراق هستند. بیسکویت یکی از انتخاب‌های اصلی بازرگانان ایرانی برای صادرات به عراق است و همواره در فهرست محصولات مهم صادراتی به این کشور قرار دارد. برای صادرات بیسکویت به عراق، تنها به یک تحقیق کوچک نیاز دارید. کافی است بدانید مردم عراق از کدام بیسکویت‌های ایرانی خوششان می‌آید و صادرات آن‌ها را شروع کنید. البته برای ایجاد مزیت رقابتی میان تعداد زیادی از بازرگانان ایرانی، می‌توان فروش محصولات جدید را نیز در این کشور امتحان کرد. بدون شک این کار دارای ریسک‌های خاص خود است و باید پیش از انجام آن، تمامی جوانب را سنجید. به طور مثال صادرات جو به عراق و صادرات میوه خشک به عراق از سودآوری بسیار بالایی برخوردار است.

 

آمار صادرات بیسکویت به عراق

در سال 2023، کشورهای اصلی صادرکننده بیسکویت به عراق عبارت بودند از:

– ترکیه با 259.256 هزار دلار و 95.596.400 کیلوگرم

– اتحادیه اروپا با 27.914 هزار دلار و 5.919.240 کیلوگرم

– اردن با 18.423 هزار دلار و 4.441.530 کیلوگرم

– مصر با 9.694 هزار دلار و 1.906.200 کیلوگرم

– ایتالیا با 9.678 هزار دلار و 1.040.780 کیلوگرم

 

در سال 2021، کشورهای اصلی صادرکننده بیسکویت به عراق عبارت بودند از:

– ترکیه با 217.211 هزار دلار و 103.875.000 کیلوگرم

– ایران با 69.996 هزار دلار و 93.260.800 کیلوگرم

– اتحادیه اروپا با 10.128 هزار دلار و 3.135.100 کیلوگرم

– مصر با 6.682 هزار دلار و 1.833.010 کیلوگرم

– اردن با 4.925 هزار دلار و 1.542.560 کیلوگرم